Konferencja
Radisson Blu Hotel, Sopot
oraz
After Party
L’Entre Villes
18 listopada 2025 r.
11:00 - 24:00
Konferencja hybrydowa
Wykład Charlesa Spence’a - światowej sławy naukowca w dziedzinie gastronomii
Nominacje dla TOP 10 Restauratorów w kategorii Evergreen
SHOW KULINARNE “Internal Power”
Premiera Badania i Raportu MADE FOR Restaurant 2025/2026
After Party
W 2025 roku na MADE FOR RESTAURANT podejmujemy tematy związane z szybkim rozwojem restauracji i branży gastronomicznej w oparciu o zewnętrzne i wewnętrzne zasoby To będzie pakiet merytoryczny pt. FAST GROWING. Co zrobić, aby rosnąć skutecznie i z impetem, z kim pracować, jakich rozwiązań używać i kto robi to genialnie? Będziemy mieli dla Was tylko sprawdzone rekomendacje i mocne „insighty”!
Co roku merytoryczna część wydarzenia dotyczy innej problematyki – w roku 2025 jest to FAST GROWING, a edycja sopocka nosi tytuł: INTERNAL POWER.
"MADE FOR Restaurant dawno przestało być po prostu konferencją. Szukam innej nazwy, ale brak mi dobrego słowa: biznesowy event – mało, spotkania przedsiębiorców – mało, całodzienne biznesowe Show – nie do końca, może macie pomysł?
To wyczerpująco interaktywne, zapierająco kreatywne oraz wciągająco „insight-erskie” spotkania najambitniejszych i najskuteczniejszych managerów, restauratorów, szefów kuchni, którzy wchodzą na naszą scenę, siadają na widowni i do okrągłych stołów, wspólnie jedzą, piją, uczą i dzielą się odczuciami oraz przygodami, aby tworzyć niesamowitą scenę polskiej gastronomii.
INTERNAL POWER to temat najbliższego sopockiego spotkania. Jak wykorzystać wewnętrzną siłę zespołu, własną, przedsiębiorstwa, naszej narodowości, aby nasze restauracje było cały czas na etapie „FAST GROWING”? To nie jest tak, że tylko gonimy króliczka, bo chodząc po polskich restauracjach nawet w Rzeszowie, Gnieźnie, Kołobrzegu i oczywiście w Sopocie, czuję się o wiele bardziej podekscytowana niż w często monotonnych restauracjach włoskich, chorwackich, czy hiszpańskich. Tam jest stagnacja, a u nas jest SKOK za SKOKIEM, bo polscy restauratorzy dzięki słowiańskiej odwadze i mentalności nie boją się eksperymentować i podnosić sobie i gościom poprzeczkę w doświadczeniach wokół stołów. My dołożymy do tego wiedzę naszego gościa Charlesa Spence’a – profesora z Oksfordu, który odkrył i spisał zasady gastrofizyki. Zaprezentuje je przed Wami nasza artystyczna dusza - Aleksandra Gerlach podczas SHOW Kulinarnego, które ponownie stworzy z genialnymi szefami kuchni.
My chcemy mieć swój wkład w rozwój polskiej sceny gastro i dać restauracjom wiedzę budującą biznesowe bezpieczeństwo, dlatego właśnie wspólnie z instytutem ARC kolejny raz badamy rynek i w czasie nadmorskiej edycji przygotowujemy premierę RAPORTU MFR 2025/2026, który pozwoli restauratorom działać na bazie oczekiwań i potrzeb zdeklarowanych przez 1000 gości polskich restauracji, których przepytamy.
Powiem z przymrużeniem oka - za każdym razem na MFR szukamy punktu G jak Gastronomia 🙂 i liczę, że Sopot przybliży nas w tych poszukiwaniach. Dołączcie. Zapraszam."
Agnieszka Małkiewicz

Posłuchajcie czym jest MADE FOR Restaurant według Uczestników, Partnerów i Restauratorów!

ZA NAMI
CROSS THE BORDERS
Wrocław, 06 maja 2025
PRZED NAMI
INTERNAL POWER
Sopot, 18 listopada 2025
Pytania dotyczące rejestracji prosimy kierować na adres:
Magdalena Sławińska m.slawinska@madeforrestaurant.pl
Badanie i raport rynkowy MADE FOR Restaurant 2025/2026 to wkład informacyjny dla przyszłości polskiej gastronomii. Perspektywa TOP Restauratorów i 1000 gości restauracji.
Raport MADE FOR RESTAURANT to niezastąpiona wiedza biznesowa na 2026 rok i opis polskich realiów, w jakich przyszło działać restauracjom i firmom w branży gastronomicznej.
To przedstawione przystępnie wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych wśród 1000 gości polskich restauracji oraz skomentowane przez ekspertów branżowych i polskich restauratorów prowadzących lokale w różnych miastach.
Profesjonalizm badania zapewnia jeden z najbardziej renomowanych polskich instytutów badawczych – ARC Rynek Opinia, a kompetencję i wiarygodność gwarantuje udział liderów branży, członków platformy MADE FOR RESTAURANT, czyli przedsiębiorców z obszaru HORECA, znających jej realia i problemy.

AGENDA |
||||||
FAST GROWING 2025 |
||||||
| 11:00 - 11:30 |
Przywitanie gości i plan dnia
|
|||||
|
||||||
|
INTERNAL POWER OF Sopot Michał Banacki - wiceprezydent Sopotu | Urząd Miasta Sopotu Zapraszamy na AFTER PARTY - co, jak, kiedy? Barbara Markiewicz - L'ENTRE VILLES |
||||||
|
||||||
INTERNAL POWER - badanie wśród gości vs. rzeczywistość restauratorów |
||||||
| 11:30 - 11:40 |
MUSISZ to wiedzieć przed 2026 rokiem! Premiera badania i raportu MADE FOR Restaurant
|
|||||
|
||||||
| 11:40 - 11:50 |
CONCEPT and BUSINESS STORE dla gastronomii. Restauracje 2025/2026
|
|||||
|
||||||
INTERNAL POWER - partnerstwo i relacje |
||||||
| 11:50 - 12:00 |
PRODUCT - Sparkling Tea – how to increase sales with non-alcoholic elegance?
|
|||||
|
||||||
| 12:00-12:10 |
MARKETING w apkach delivery - od reklam, przez karuzele, po pop-upy! Czyli jak zarobić więcej online i poprawić swoją rozpoznawalność.
|
|||||
|
||||||
| 12:10-12:20 |
Blending Tech and Heart: The New Internal Power in Hospitality to solve everyday problems.
|
|||||
|
||||||
INTERNAL POWER - biznesowe strzały |
||||||
| 12:20-12:25 |
KAWA SPECIALITY: Od espresso w Mediolanie po matchę w Tokio – światowe inspiracje.
|
|||||
|
||||||
| 12:25-12:30 |
SOFT DRINKS: jak restauracje podbijają serca imprezami bezalkoholowymi i napojami, które są prozdrowotne. Polska – czas na START.
|
|||||
|
||||||
| 12:30-12:35 |
Last call. Ekosystem typu All-in-One w nowoczesnej restauracji - automatyzuj, zanim zrobi to Twoja konkurencja.
|
|||||
|
||||||
INTERNAL POWER - mentoring |
||||||
| 12:35 - 13:00 |
MENTAL POWER: odzyskaj energię, wzmocnij zespół i zachwyć klientów. Panel psychologiczno-biznesowy.
|
|||||
|
||||||
SHOW KULINARNE cz. 1: INTERNAL POWER w 6 odsłonach |
||||||
| 13:00 - 14:00 |
Matryca Menu Nowoczesnej Restauracji w 3 wymiarach: DIGITAL, TASTE, REALITY
|
|||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
| 14:00 - 14:30 |
RELAKS i BIZNESOWY NETWORKING
|
|||||
|
||||||
INTERNAL POWER - technologia |
||||||
| 14:30-14:45 |
Digital Dining - innovation in Food and Technology
|
|||||
|
||||||
INTERNAL POWER - inwestycje |
||||||
| 14:45-15:15 |
BUDUJEMY RESTAURACJĘ. Bistro, stołówka, winiarnia, a może fine dining? Czy i gdzie kryje się biznesowy power 2026, a który model to ślepa uliczka?
|
|||||
|
||||||
INTERNAL POWER - środowisko |
||||||
| 15:15-15:45 |
INTERNAL PROBLEM czy INTERNAL POWER? Jak radzić sobie z odpadami biodegradowalnymi i opakowaniami, aby na tym zyskać?
|
|||||
|
||||||
| 15:45- 15:50 |
PRAWO: System kaucyjny w restauracji
|
|||||
|
||||||
MADE TANK - show biznesowe |
||||||
| 15:50 - 16:20 |
BUSINESS QUIZ - koncepty, rozwiązania, produkty, pieniądze
|
|||||
|
||||||
FOR Dating |
||||||
| 16:30 - 17:30 |
FOR Dating - rozmowy przy okrągłych stołach
|
|||||
|
||||||
SHOW KULINARNE cz. 2 - INTERNAL POWER of BLUGRASS w 5 odsłonach |
||||||
| 17:30-17:40 |
KREATYWNY PODWIECZOREK Piotra Kościuka i Michała Gębali - Radisson Blu Hotel, Sopot
|
|||||
|
||||||
| 17:40-18:10 |
RELAKS i BIZNESOWY NETWORKING
|
|||||
|
||||||
INTERNAL POWER - podróże i inspiracje |
||||||
| 18:10-18:30 |
Od Japonii przez Austrię do Kataru? Jak pokazujemy INTERNAL POWER polskich restauracji na arenie międzynarodowej?
|
|||||
|
||||||
|
18:40 - 19:10
WIELKI FINAŁ |
||||||
| 18:40 - 19:10 |
Nagrody dla TOP 10 Restauratorów MADE FOR Restaurant w kategorii Evergreen
|
|||||
|
||||||
| 19:10 - 19:30 |
Nagroda publiczności - wyniki głosowania - TOP Restaurator MADE FOR Restaurant w kategorii Evergreen
|
|||||
AFTER PARTY |
||||||
| 20:30 - 24:00 |
After Party w L'ENTRE VILLES
|
|||||
|
||||||
WARSZTATY |
||||||
| 11:00-19:00 |
NIE będziesz już nigdy szedł sam - punkt konsultacyjny HACCP.
|
|||||
|
||||||
| 14:00-14:30 |
Wszyscy mają dosyć kodów QR… dopóki nie zaczną naprawdę działać.Nowe spojrzenie na cyfryzację gastronomii – z myślą o restauracjach, zarządzaniu, gościach i obsłudze.
|
|||||
|
||||||
| 14:10 - 14:40 |
Od trendu do przewagi rynkowej, czyli matcha, napoje roślinne i kawa premium w Twojej restauracji
|
|||||
|
||||||
| 14:50 - 15:20 |
MARKETING: Wbrew pogodzie w gastro - akcje i relacje
|
|||||
|
||||||
| 15:00 - 15:30 |
MARKETING w apkach delivery - od reklam, przez karuzele, po pop-upy! Czyli jak zarobić więcej online i poprawić swoją rozpoznawalność.
|
|||||
|
||||||
| 15:20 - 15:50 |
SOFT DRINKS: jak restauracje podbijają serca imprezami bezalkoholowymi i prozdrowotnymi napojami? Polska – czas na START.
|
|||||
|
||||||
| 16:30 - 17:00 |
MASTERCLASS: Jak smakuje przyszłość? Degustacja produktów z kategorii proxy wines z Vininova.
|
|||||
|
||||||
| 16:40 - 17:10 |
Last call. Ekosystem typu All-in-One w nowoczesnej restauracji - automatyzuj, zanim zrobi to Twoja konkurencja.
|
|||||
|
||||||
| 18:00-18:30 |
TECHNOLOGIA: Eventowy potencjał restauracji: jak planować, sprzedawać i obsługiwać duże grupy.
|
|||||
|
||||||
| 18:00 - 18:30 |
Nowoczesne MENU KOKTAJLOWE – kreacja utalentowanego barmana, czy proste bezpieczne rozwiązania. Co się dzisiaj opłaca?
|
|||||
|
||||||
To dzięki nim robimy konferencję! Wspierają nas Partnerzy, którzy dołączają do naszych działań swoje cegiełki wiedzy i doświadczeń. Prezentujemy ich propozycje rozwiązań w czasie 2 edycji wydarzeń MADE FOR Restaurant w 2025 r. oraz w naszych kanałach mediowych.
Dziennikarki i dziennikarze Magazynu Forbes oraz ekspertki i eksperci MADE FOR Restaurant tworzą wspólnie jedyny ranking, który profesjonalnie i skrupulatnie ocenia działania i rozwój biznesowy restauratorów i restauratorek z całego kraju.
W magazynie FORBES przeczytacie również wywiady przeprowadzane przez Agnieszkę Małkiewicz z największymi i najciekawszymi restauratorami.

100 nominowanych do Rankingu TOP 50 Restauratorów FORBES&MADE FOR RESTAURANT 2025 w kategorii Kuchnia Etniczna
TOP 50 Restauratorów w Rankingu FORBES&MADE FOR RESTAURANT 2024 w kategorii Innowatorzy
TOP 50 Restauratorów w Rankingu FORBES&MADE FOR RESTAURANT 2023
skuteczna platforma biznesowa budująca mocne relacje
interaktywny magazyn biznesowy serwujący aktualności z branży HORECA
networking najsilniejszych przedsiębiorców w branży

Dla Uczestników i Partnerów
Magdalena Sławińska
m.slawinska@madeforrestaurant.pl